ارسال پاسخ

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2183

pvc-asso.ir

تخریب  pvc و پایدار سازی

این کتاب حاوی تمام اطلاعات لازم برای طراحی فرمولبندی پایدارسازی موفق برای هر محصول ساخته شده از  pvc است.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: پایدارسازی  pvc مهمترین جنبه فرمولاسیون و عملکرد این پلیمر است که به طور دقیق مورد بحث قرار می گیرد. 


این کتاب حاوی تمام اطلاعات لازم برای طراحی فرمولبندی پایدارسازی موفق برای هر محصول ساخته شده از  pvc است. فصل های جداگانه ای اطلاعات مربوط به ساختار شیمیایی، تکنولوژی تولیدPVC، مورفولوژی، تخریب با انرژی حرارتی، UV، گاما، انواع دیگر اشعه، تخریب مکانیکی و شیمیایی را بررسی می کند. 


روش های تحلیلی مورد استفاده در مطالعه فرایندهای تخریب و پایدارسازی، در ایجاد سیستم بررسی نتایج پایدارسازی با سیستم های پایدارکننده مختلف کمک می کند. پایدارسازی و پایدارکننده ها با جزئیات کامل در مهم ترین فصل این کتاب مورد بحث قرار می گیرد.


 فصل آخر اطلاعاتی در مورد اثرات  pvc و افزودنی های آن بر سلامتی و محیط زیست را ارائه می دهد. این کتاب تجزیه و تحلیل تمام مقالات و پتنت های ضروری در مورد موضوع مذکور را که اخیرا منتشر شده است، شامل می شود. تخریب  pvc و پایدارسازی برای متخصصین شیمیایی، مهندسان، دانشمندان مواد و شیمیدان های زیست محیطی، دانشجویان، استادان و طراحان که با  pvc وافزودنی های آن کار می کنند یا به این محصولات علاقه مندند قابل استفاده است.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد